شرکت فناوری آتیه پویندگان اکسیر (APEX)

مزایای کلی دستگاه استخراج اسانس SCF

مزایای کلی دستگاه استخراج اسانس SCF

استفاده از دستگاه استخراج اسانس به روش گازی دارای مزایای متعددی است که در زیر به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

  1. کاهش زمان و هزینه: استخراج اسانس با استفاده از دستگاه استخراج اسانس به روش گازی نسبت به روش های سنتی مانند استخراج با آب جوش و استخراج با استفاده از مواد شیمیایی، زمان کمتری برای استخراج و هزینه کمتری نیز برای تهیه اسانس مورد نیاز است.
  2. افزایش کیفیت و کمیت خروجی: دستگاه استخراج اسانس به روش گازی می تواند به دلیل اینکه در دما و فشار مناسب استخراج اسانس را انجام می دهد، باعث تولید اسانس با کیفیت و خالص تر شود.
  3. قابلیت کنترل دما و فشار: این دستگاه دارای قابلیت کنترل دما و فشار در هنگام استخراج است و این امکان را به کاربر می دهد که شرایط مناسب برای استخراج اسانس را فراهم کند.
  4. کاهش مصرف انرژی: در این روش، استفاده از حرارت برای جداسازی اسانس از گیاه به حداقل می رسد که باعث کاهش مصرف انرژی در فرآیند استخراج می شود.
  5. حفظ خواص گیاهی: این روش استخراج، خواص گیاهی موجود در اسانس را حفظ می کند و این امر می تواند در کیفیت و خواص دارویی و طعم و بوی غذاها و نوشیدنی ها تأثیر گذار باشد.
  6. کاهش میزان آلاینده ها: در این روش استخراج، میزان آلاینده هایی که ممکن است در استخراج اسانس از گیاهان به وجود آیند، به حداقل می رسد
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.